УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Київській області

» Прес-центр » новини » Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства, що дозволять пришвидшити будівництво Київської обхідної дороги

Верховна Рада України ухвалила зміни до законодавства, що дозволять пришвидшити будівництво Київської обхідної дороги

 

Створення великого півкільця, протяжністю близько 150 км, навколо столиці — мегаєпроєкт Укравтодору, котрий допоможе розв’язати низку транспортних проблем Києва. Дорога допоможе розвантажити місто від транзитного транспорту, а йому створить комфортні умови проїзду.

Роками будівництво КОДу не заходило далі обіцянок політиків. Та завдяки програмі Президента України «Велике будівництво» вже розробляється проєктна документація на перші три ділянки дороги, ще по одній тривають тендерні процедури.

Однією з найбільших проблем грандіозного будівництва нині є пошук фінансування.

 Сьогодні, 3 червня 2021 року, Парламент зробив наступний крок до наближення старту будівництва. Народні депутати ухвалили законопроєкт №5309 від 29.03.2021. Він вніс зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», які дозволяють проводити будівництво КОДу за міжнародним форматом контрактів EPC+F. Він передбачає, що підрядник і будує, і залучає фінансування об’єкту.

Відбір майбутнього підрядника Київської обхідної дороги на конкурентних засадах. Критеріями оцінки будуть не лише цінові пропозиції, а й умови фінансування об’єкту.

 Високі кваліфікаційні вимоги до учасників тендерів на КОД та гарантовані умови фінансування мають стати вирішальним фактором, який дозволить залучити справді визнаного у світі та досвідченого підрядника. Зокрема, він має мати довіру міжнародних фінансових інституцій.

 «Масштабні інфраструктурні проєкти, на кшталт Київської обхідної дороги, потребують обсягів фінансування, які доволі важко залучити суто у рамках бюджетного процесу. Водночас відмовитись від їх реалізації — означає втратити важливі точки зростання для економіки України.

Тому нові джерела фінансування у рамках EPC+F — це можливість виправити історичні помилки й реалізувати критично важливий для держави проєкт. Ухвалення законопроєкту стає черговим реальним кроком до старту будівництва КОДу вже цього року» — розповідає Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.

Нагадуємо, що це буде маршрут-напівкільце навколо Києва, який починатиметься від дороги М-07 Київ — Ковель та через дороги М-05 Київ — Одеса, Н-01 Київ — Знам’янка, Н-08 Бориспіль — Маріуполь, М-03 Київ — Харків — Довжанський, обхід міста Бровари виводитиме до дороги М-01 Київ — Чернігів — Нові Яриловичі.

 150- кілометрове півкільце складатиметься з ділянок:

Від М-06 Київ — Чоп до М-05 Київ — Одеса протяжністю 35,2 км.

Від М-07 Київ — Ковель — Ягодин до М-06 Київ — Чоп протяжністю 18,1 км;

Від М-05 Київ — Одеса в Н-01 Київ — Знам’янка протяжністю 22,9 км;

Будівництво мостового переходу через р. Дніпро з підходами до Н-01 Київ — Знам’янка та Гора — Рогозів протяжністю 25,7 км;

Від Гора — Рогозів до М-03 Київ — Харків протяжністю 9,7 км.